top of page

Karanténi elsősegély: Spotify listáink

A karantén idején mindannyian más-más dolgokba kapaszkodunk, hogy megőrizzük a mindennapjaink normalitását és a józan eszünket. Számunkra az egyik ilyen kapaszkodó a zenét jelenti. Hiszen, ha nem marad más, ami megadja ezekhez a furcsa napokhoz a kezdő löketet, a zene mindig ott van számunkra. A zene egy olyan műfaj, ami közvetlenül az érzelmeinkre hat, így akár pár pillanaton belül a borongós hangulatból előbújhat az élettel teli, boldog alteregónk. Így mi úgy döntöttünk, hogy annak érdekében, hogy lejátszási listáitok semmiképp se fogyjanak ki számokból rendszeresen feltöltünk egy-egy Spotify listát, remélve, hogy rátok is olyan hatással lesznek a bennük található számok, mint ránk.


Quarantini (Jultsi listája:) Úgy döntöttem, mielőtt megosztom a lejátszási listám, szeretném megfogalmazni konkrétan, hogy számomra mit jelentenek ezek a számok, ám ez nem olyan egyszerű feladat, mint gondoltam. A karantén kezdete óta tudtam, hogy minél több idő telik el így, szinte elzárva a külvilágtól, annál inkább bele fogok csúszni egy melankólikus és életunt állapotba. Ezzel tisztában léve úgy döntöttem, hogy annak az ideje, hogy egy exisztenciális krízisen átmenjek, nem most van, így az egyik legnagyobb mentsváramba menekültem: a zenébe. Ezek a számok, amiket most meghallgathattok azok, amik engem felpörgetnek és még ha csak pár percre is, de segítenek elfeledkezni arról a káoszról, ami körülöttem folyik. Segítenek emlékezni arra, hogy mennyi tervem van és mennyi mindent fogok csinálni, amint ennek az egésznek vége lesz. Így remélem, nektek is valami ilyesmit fognak nyújtani.


bottom of page